Dean Silver
Publicerat den

Large
Dean Silver || 26 || New York.
Dean växte upp i ett akademiskt hem och en del av honom drömde om att få en arkitekturdegree på Harvard men sen fanns den delen av honom som kändes så genuin. Den delen som ville upptäcka världen och uptäcka den riktiga verisionen av mänskligheten och inte den som speglades i de rika förorterna till Washington där han växte upp. 
Efter 66 dagar av Harvard packade han sina få behörigheter och lämnade Boston utan något farväl till de få vänner han hunnit skrapa ihop. Han bestämde sig för att hoppa på det tåg som stod på den rälsen med hans turnummer - 8  och det tog honom till "The Big Apple" där oväntade saker händer honom. . . 

Jag som spelar Dean Silver heter Fatima Krantz och är en flygnörd på 16 bast som tycker om att skriva för att fördriva tid som jag egentligen skulle göra läxor på. Jag har inte så mycket fritid men för att få skryta lite så tycker jag om att sova på fritiden, min personliga blogg är -> http://pilotdreaming.blogspot.se/






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?